Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΥΤΑΛΗΣ





Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε!

Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη μας ότι για λόγους οικογενειακούς αλλά και επαγγελματικούς, αναγκάζομαι, παρά την πραγματική μου επιθυμία, να υποβάλλω την παραίτησή μου από την προεδρία του Συλλόγου μας αλλά και την διαχείριση του ιστολογίου μας.
Αντικαταστάτης μου και στα δύο θα είναι ο μέχρι σήμερα αντιπρόεδρος και συνδιαχειριστής του ιστολογίου κ. Αθανάσιος (Σάκης) Ελισσαίου, του οποίου η πολύτιμη εμπειρία από τη μακροχρόνια ενασχόλησή του με τα κοινά της Ιεράς μας νήσου αποτελεί εγγύηση ότι μπορεί να οδηγήσει το Σύλλογό μας άριστα! Είναι δε από τα ιδρυτικά μέλη του Συλλόγου και μάλιστα ήταν αυτός που είχε πρώτος την ιδέα για μια συντονισμένη αντίδραση στην προσπάθεια παραχώρησης Εκκλησίας του νησιού μας σε Παπικούς. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο και τις ικανότητές του και είμαι χαρούμενος που τόσον η πρωτοκαθεδρία του Συλλόγου όσο και η διαχείριση του ιστολογίου περιέρχονται σε εκείνον.
          Για να προλάβω τον οποιονδήποτε κακό λογισμό ή ανησυχία κάποιων, θέλω να υπογραμμίσω ότι η παραίτησή μου γίνεται για τους λόγους που προανέφερα και μόνον! Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν στο Σύλλογο και μάλιστα χαίρουν άπαντες της εκτιμήσεώς μου. Γι’αυτό και δεν παραιτούμαι επ’ουδενί από μέλος του αλλά θα συνεχίσω να προσφέρω ό,τι περνάει από το χέρι μου! Δεν υποστέλλω τη σημαία του αγώνα, συνεχίζω να πιστεύω απόλυτα στους σκοπούς μας, δεν συμβιβάζομαι με την παναίρεση του Οικουμενισμού, ούτε με οποιαδήποτε άλλη αίρεση και οποιαδήποτε προσπάθεια της «Νέας Εποχής» να κοιμίσει τους Έλληνες και να τους κάνει απάτριδες και άθρησκους ώστε να απωλέσουν τόσο την παρούσα ζωή όσο (και κυρίως) την Μέλλουσα. Θα είμαι πλέον σχετικά διακριτικός αλλά ποτέ μακράν του κατά Θεόν αγώνος και γι’αυτό άλλωστε παραμένω μέλος του Συλλόγου μας για του οποίου τη δημιουργία μόχθησα και είμαι υπερήφανος. Θα στηρίξω το νέο πρόεδρο και όποιον στο μέλλον αναλάβει, όσο περνάει από το χέρι μου, ακόμη κι αν παραστεί στο μέλλον ανάγκη να μπω ξανά στο Δ.Σ. (ενδεχομένως σε λιγότερο υπεύθυνη θέση).
Μέχρι σήμερα οι ενέργειές μας ως Σύλλογος ήταν αρκετά αφανείς. Αυτό έγινε για διάφορους λόγους και λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν αλλά πάντως οι ενέργειες αυτές δεν στερήθηκαν ουσίας. Για παράδειγμα στη σχετικά πρόσφατη συγκέντρωση για τη Μακεδονία που έγινε στο νησί μας, όλοι οι ομιλητές -πλην του π. Γεωργίου- ήταν μέλη μας, κάτι που δεν διαφημίζουμε (άλλωστε δεν είμασταν εμείς οι διοργανωτές... απλά βοηθήσαμε όπως είχαμε χρέος), αλλά το φέρουμε εις γνώσιν για να μη νομιστεί ότι καθεύδουμε.
          Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από όλους για τα όποια λάθη μου και να ευχαριστήσω όλους εσάς αλλά και όσους στάθηκαν μέχρι τώρα δίπλα μας. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τα αδελφικά Ορθόδοξα και πατριωτικά ιστολόγια που με διάφορους τρόπους συμπαραστάθηκαν στον αγώνα μας (κάποια μάλιστα από την πρώτη μέρα!). Μπορεί κανείς να τα δει στο δεξιό μέρος αυτής της ιστοσελίδας. Θα ήθελα μάλιστα να τους ζητήσω, όπως και στον καθέναν από Εσάς, να συνεχίσουν να μας στηρίζουν ακόμη πιο δυναμικά, καθώς ο αγώνας είναι κοινός ενάντια στους κοινούς εχθρούς της Πίστεως και της Πατρίδος.
Μετά τιμής
Ο απερχόμενος πρόεδρος
Κων/νος Χρ. Βουτζουλίδης   

1 σχόλιο:

  1. Το ιστολόγιο "Άγιος Μακάριος ο Πάτμιος", υπό τη διαχείριση του κ. Βουτζουλίδη και των συνεργατών του, αποδείχτηκε ως ένα από τα καλύτερα ιστολόγια του ιστοχώρου.

    Ευχόμαστε ότι καλό στον κ. Βουτζουλίδη και προσβλέπουμε στην ίδια ποιότητα από το νέο διαχειριστή κ. Α. Ελισσαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή