Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ



Του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου,
Θεολόγου


Με βαθύτατη θλίψη οι απανταχού της γης ορθόδοξοι χριστιανοί πληροφορήθηκαν ότι, μετά τον αγωνιστή αποτειχισμένο κληρικό π. Νικόλαο Μανώλη, οι Οικουμενιστές παραπέμπουν σε Συνοδικό δικαστήριο και τον π. Θεόδωρο Ζήση.

Το timing της παραπομπής των δύο αντιοικουμενιστών κληρικών δεν είναι άσχετο με το γεγονός ότι έχουν απομονωθεί από τους πάντες. Ακόμη και οι μέχρι πρόσφατα συνεργάτες τους στη "Σύναξη κληρικών και μοναχών" συγκρότησαν αντισύναξη με σκοπό δήθεν να κάνουν ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό, ενώ στην πραγματικότητα το μόνον που ήθελαν ήταν να δώσουν πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης στους Οικουμενιστές. (δείτε τη δημοσίευση και το σχόλιο του ιστολογίου μας εδώ)

Κανένας δεν τους υποχρέωνε να ακολουθήσουν τον π. Θεόδωρο και τους άλλους αποτειχισμένους πατέρες στην Αποτείχιση, αφού ο ΙΕ΄ Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου είναι δυνητικός και όχι υποχρεωτικός.

Αλλά γιατί χρειαζόταν να αποστασιοποιηθούν δημόσια από τους Αποτειχισμένους;

Δεν αρκούσε το γεγονός ότι δεν υπέγραφαν πια τα κείμενα τη Σύναξης;

Σε κάθε περίπτωση, μόλις οι Οικουμενιστές είδαν ότι τα πρόβατα απομονώθηκαν από το κοπάδι, όρμησαν σαν τους λυσσασμένους λύκους για να τα κατασπαράξουν.

Ας ελπίσουμε ότι η διαδικασία της αισχύνης θα τερματιστεί με τη σύνεση που πρέπει να επιδειχθεί στο Συνοδικό δικαστήριο. 
Όσο για το περιβάλλον της Βογατσικού έχει τόσο νόημα να ζητήσεις σύνεση και εκκλησιαστικό φρόνημα από αυτούς, όσο το να γυρεύεις αρκούδες, τίγρεις και λιοντάρια στη μέση του ωκεανού.

Αν, παρ’ ελπίδα, το Συνοδικό δικαστήριο καθαιρέσει τους δύο πρωτοπρεσβύτερους, τότε, χωρίς καμία αμφιβολία, θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας και θα ανάψει η θρυαλλίδα της δημιουργίας Πανορθόδοξου σχίσματος, που θα απλώνεται στην Ελλάδα, τη Σερβία, τη Ρουμανία, την Μολδαβία, την Ουκρανία και πιθανώς και την Ρωσσία.
Δεν είναι βεβαίως στην πρόθεση του π. Θεόδωρου να κάνει σχίσμα, αλλά δεν κρύβουμε τον φόβο μας ότι οι Οικουμενιστές θα τον εξωθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. (Σημ. Συνάξεως: Έχουμε την πεποίθηση ότι ο π. Θεόδωρος, ως Πατρολόγος, γνωρίζει καλά και θα κρατήσει τις ισορροπίες κατά τις επιταγές των Ι. Κανόνων και το παράδειγμα των Αγ. Πατέρων ώστε να μην υπάρξει κανενός είδους σχίσμα)

Και τότε; 

Ποιος θα έχει την ευθύνη απέναντι στο Θεό, για ένα αμάρτημα που δεν ξεπλένει ούτε το αίμα του μαρτυρίου;
Ποιός άλλος εκτός από τους Οικουμενιστές που δεν έχουν ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα και δεν κήδονται της ενότητας της Εκκλησίας;

Ιδού το γεμάτο δικαιολογημένη αγανάκτηση και πικρία άρθρο του π. Νικόλαου Μανώλη που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****


ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ

Του π. Νικόλαου Μανώλη
=====

Οἱ θεομάχοι βρυκολάκιασαν, δέν χόρτασαν ἀπό το δικό μου αἷμα... Θέλουν νά πιοῦν καί τό αἷμα τοῦ πατρός Θεοδώρου. Ὁμόφωνα τό καταγέλαστο ἐπισκοπικό δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πώς καί ὁ π.Θεόδωρος Ζήσης, εἶναι ἔνοχος γιά τά ἴδια ἀδικήματα μέ τά δικά μου σύν τό ἀδίκημα τῆς Φατρίας. Αἶσχος στούς ξεδιάντροπους προσκυνητές τῆς παναιρέσεως καί τῆς Ψευδοσυνόδου. Ἤδη ἕνας ἀπό τούς φωστῆρες τῆς μητρόπολης μέ κύρηγμά του τήν Κυριακή τοῦ Ἀσώτου μᾶς προειδοποίησε πώς ἄν ὀργιστοῦμε ἤ ἀγανακτίσουμε μέ τίς βρωμιές τους, δέ θά εἶναι ἱερά ἀγανάκτηση ἀλλά θά ὁμοιάζουμε μέ τόν μεγάλο γυιό τῆς παραβολῆς. Δέν ἔχει σημασία ὅμως πόσο ἠλίθια εἶναι αὐτά πού μᾶς σερβίρουν, σημασία ἔχει ὅτι θά πέσει ἡ ὀργή τοῦ οὐρανοῦ στό κεφάλι τους ἀπό τήν ἀγανακτισμένη φωνή τοῦ λαοῦ.... Ἰδού οἱ κατηγορίες τοῦ "ἐνόχου" π. Θεοδώρου

(Διαβάστε τη συνέχεια πατώντας εδώ)

1 σχόλιο:

  1. Τι έγινε βρε παιδιά, καινούργια αίρεση;... Ζησιανοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή