Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΡΤΑΣ - «ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΥΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ»...!

2017-10-03_204251.png

Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν.  
Υ.Γ. Νομιμοποιήστε και τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα.
 
Αυτή τη δήλωση που θα προκαλέσει σεισμό  κοινοποίησε σήμερα ο Βασίλης Τσιάρτας, ένας από τους θρύλους της Εθνικής μας ομάδας το 2004 και προπονητής σήμερα, αντιδρώντας στο έκφυλο νομοσχέδιο που περνάει από την Βουλή...
Δείτε την ανάρτηση:
 
Στη νέα του ανάρτηση, απαντά σε όσους τον κατέκριναν για τη χθεσινή του ανάρτηση, διευκρινίζοντας παράλληλα τη θέση του για το θέμα.
Δείτε τη νέα ανάρτηση του Βασίλη Τσιάρτα:
"Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου και μου λένε τι πρόβλημα έχω με τους gay και τα ομόφυλα ζευγάρια έχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα και το σέβομαι απόλυτα. Για μένα όμως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας και μια γυναίκα, οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε άλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν και παιδιά όπως επίσης και το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Και αυτά τα ότι όποιος δε συμφωνεί είναι ρατσιστής και διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του κάθε ανθρώπου και η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου